دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

حوزه/ آیت الله شاهرودی در پیامی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله بیان کرد: سید مقاومت عمر شریف خود را به تبعیت خالصانه از ولی امر مسلمین وقف جهاد و حفظ کیان اسلامی نمود و با مدیریت ویژه خود تأثیر شگرفی در جهان اسلام گذاشت. یقینا شهادت او فصل جدیدی از مبارزه با رژیم صهیونیستی و تروریسم خواهد گشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه، در پیامی شهادت سید حسن نصرالله، سید جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

سید جبهه مقاومت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله به دست پلیدترین و جانی ترین انسانها به فیض شهادت نائل گردید این سومین فرمانده حزب الله پس از شیخ راغب و سید عباس موسوی است و همانطور که شهادت آن بزرگان نه تنها حزب الله را تضعیف نکرد بلکه باعث رشد و بالندگی مضاعف جبهه مقاومت گردید به یقین با انتخاب فرماندهی دیگر این مسیر پر افتخار با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

سید مقاومت از اوان جوانی و اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه نجف اشرف مورد توجه بزرگانی چون استاد شهیدما آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر (ره) قرار گرفته و به دست ایشان ملبس به لباس روحانیت گردید و در ایران نیز مورد عنایت ویژه امام امت (ره) واقع شده و به او وکالت در امور شرعی داده اند.

وی عمر شریف خود را به تبعیت خالصانه از ولی امر مسلمین وقف جهاد و حفظ کیان اسلامی نمود و با مدیریت ویژه خود تأثیر شگرفی در جهان اسلام گذاشت. یقینا شهادت او فصل جدیدی از مبارزه با رژیم صهیونیستی و تروریسم خواهد گشود.

شهادت مظلومانه این فرزند رشید حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را به محضر بقیهالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبرعظیم الشأن انقلاب اسلامی، مراجع عظام، ملت دلیر لبنان و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم.

سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha